מאמרים שדרגו את הבית שלכם למאה ה-21

6 באוקטובר 2017

שדרגו את הבית שלכם למאה ה-21 עם דלתות קו אפס, העתיד כבר כאן, והוא מתחיל בדלתות יוקרה אצלכם בבית ממש. דלתות נסתרות, המוכרות גם בשם דלתות קו אפס, הן דלתות המשתלבות בקו אחיד עם קיר הבית. לדלת יש משקופי אלומיניום וצירים נסתרים, כך שהציר עליו מסתובבת הדלת יושב בתוך המשקוף המוטמע בקיר.

הגימור של המשקוף ושל הדלת יכול להיות זהה לגימור של הקיר העוטף אותם כדי שיחד הם יצרו התמזגות מושלמת והרמוניה מיוחדת ועתידנית, או לחילופין, ניתן להזמין את הדלת בהתאמה אישית וליצור טוויסט מעניין בקיר הבית, ואז הדלת הופכת ליצירת אומנות אינטגרלית במרחב. כבר אמרנו שהעתיד כבר דופק לנו בדלת?

לנגב דלתות מבחר של דלתות פנים איכותיות, ואם אתם מחפשים דלתות פנים מומלצות – ההמלצה שלנו היא דלת קו אפס. בעיצוב דלת קו אפס (או דלת נסתרת), המיקום של דלת במישור הקיר מסייע לחזק קו עיצובי מודרניסטי לחלל הבית, ונותן תחושת מרחב בתוך כל דירה. כשמתכננים בית חדש לרוב לא נותנים משקל דלתות פנים לבית, דלת אמבטיה ודלתות לשאר החדרים השונים בבית, נותנות מענה פונקציונלי ותו לא. אבל למעשה, דלתות פנים תופסות חלק נכבד מהחלל הפיזי בדירה כמו גם מהחלל שהעין שלנו רואה. צורת המשקוף, צבע הדלת, אפילו החומריות של המכלול – הכל אינפורמציה שמוסיפה פרטים למרחב. יש אנשים שאוהבים את המראה המסורתי, ולא מרגישים צורך בשינוי במראה המוכר והידוע במבנה הדלת והמשקוף שרואים בכל בית. אבל למי שאוהב עיצוב נקי ומינימליסטי, לא חייבים ללכת על דלת העץ המסורתית בעלת המשקוף הבולט. אנחנו, נגב דלתות, חברת דלתות המספקת דלתות קו אפס לבתים ומשרדים, בנוסף לדלתות פנים פשוטות או דלתות פנים יוקרתיות. אצלנו תוכלו למצוא דלתות כניסה במחירים זולים, דלתות פנים עודפים ודלתות במבצע כל השנה, כי אצלנו הדלתות במרכז והדלת שלכם, היא העסק שלנו.

נגב דלתות בבאר שבע יושבת באזור התעשיה עמק שרה ומציעה לתושבי באר שבע והנגב מגוון של דלתות פנים וחוץ ייחודיות בסגנון אחר: דלתות אלומיניום, דלתות כניסה קו אפס ועוד. אצלנו בנגב דלתות שמים דגש על איכות ושירות ללא פשרות כדי שאתם תקבלו את הדלת הטובה והנכונה ביותר לכם.

פתח צ׳אט
צריכים עזרה?
היי,
במה נוכל לעזור לך?